Vaste lage prijzen bij Boedapest Reizen vaste lage prijzen       Compleet verzorgde reis bij Boedapest Reizen compleet verzorgd       3 geselecteerde hotels bij Boedapest Reizen geselecteerde hotels
Travelservice lid van SGR
Nominatie voor travelserice

VEEL GESTELDE VRAGEN MILAANREIZEN

 

Wanneer moet ik betalen?

U kunt de betaling direct voldoen via IDEAL. Indien u kiest voor een bankoverboeking, dient u de betaling binnen 5 dagen te voldoen.

Hoe betaal ik als ik last-minute boek?

Wanneer u last-minute boekt en de reis beschikbaar is dan dient u zo snel mogelijk te betalen zodat de boeking voltooid kan worden.

Kan ik met Credit Card betalen?

Nee, u kunt bij Travelservice niet betalen met een Credit Card. De betalingen gaan via IDEAL of een bankoverschrijving.

Kan ik direct een reis of annuleringsverzekering afsluiten?
U kunt niet tijdens de reservering een reis of annuleringsverzekering afsluiten. U ontvangt in de reserveringsbevestiging wel een link naar onze partner Mondial Assistance waar u wel een reis en / of annuleringsverzekering kunt afsluiten?

Met welke luchtvaartmaatschappij vlieg ik?
Het ligt eraan waar u heen gaat, want dit is per bestemming verschillend. Vaak is het vermeld op de website met welke luchtvaartmaatschappij u vliegt. Is dit niet op de website vermeldt? Dan kunt u contact met ons opnemen of wachten tot u uw reisbescheiden heeft ontvangen, hier staat het uiteraard op vermeld.

Wat zijn de vluchttijden?
De vluchttijden staan op de website vermeldt. De vluchttijden zijn wel onder voorbehoud aangezien de beschikbaarheid handmatig gecontroleerd zal worden. Wanneer de tijden op de website niet meer beschikbaar zijn proberen wij u de meest gunstige andere beschikbare vluchttijden aan te bieden.

Hoeveel bedragen de luchthavenbelasting, luchthavenheffingen en brandstoftoeslagen?
De prijzen die vermeldt staan op de website is de prijs inclusief luchthavenbelasting, luchthavenheffingen en brandstoftoeslagen.

Wat is de minimum verblijfsduur?
Er is geen minimum verblijfsduur. Wij bieden complete pakketreizen aan, maar u kunt hier meestal van afwijken. Zo kunnen de meeste reizen op uw wensen worden afgestemd.

Wat mag ik meenemen als handbagage?
Dit is per luchtvaartmaatschappij verschillend. U kunt de regels voor de handbagage meestal vinden op de website van de luchtvaartmaatschappij waarmee u vliegt. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u contact met ons opnemen.

Is de transfer van het vliegveld naar het hotel en terug inbegrepen?

De transfer van het vliegveld naar het hotel en terug is meestal inbegrepen. Bij een enkele stad zal er geen transfer inbegrepen zijn bij de prijs. Dit staat dan vermeldt op de website.

Wat is er veranderd aan de KLM bagage voorwaarden per 14 mei?
Per 14 mei dient er voor vluchten binnen Europa betaald te worden voor ruimbagage.

Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?
Als u een klacht heeft kunt u persoonlijke contact opnemen met één van onze medewerkers.

Hoe reserveer ik een reis?
U kunt zowel online als telefonisch reserveren. Onze voorkeur heeft een online reservering zodat onze medewerkers geen typefouten kunnen maken bij het noteren van uw gegevens. Mocht er iets fout gaan dan kunt u altijd persoonlijk contact opnemen met ons en zullen wij u proberen te helpen.

Tot hoe kort voor vertrek kan ik boeken?
Wij raden u aan om uiterlijk 2 weken van te voren te boeken, dan heeft u de grootste kans dat de reis aangeboden kan worden tegen de prijs die vermeldt staat op de website. Wilt u korter voor vertrek boeken dan raden wij u aan om even persoonlijk contact met ons op te nemen.

Wanneer ontvang ik een bevestiging van de boeking?
U krijgt enkele minuten na boeking een bevestiging per e-mail. De exacte reisdetails krijgt u in de reisbescheiden 14 dagen voor vertrek.

Kan ik ook telefonisch boeken?
Als u het gemakkelijker vindt om per telefoon te boeken dan kunt u contact opnemen met ons en zullen wij u helpen met het plaatsen van de boeking.

Maak ik een definitieve boeking bij het doorlopen van het stappenplan?
Wanneer u via de website boekt dan maakt u een complete boeking die bij ons in het systeem binnenkomt.

Op welke termijn kan ik, na het maken van een reservering, een reactie van Travelservice verwachten?
Enkele minuten na de boeking ontvangt u per e-mail een bevestiging van de boeking.

Is het mogelijk 2 steden te combineren?
Ja, dit is eventueel mogelijk. Hiervoor dient u persoonlijk met ons contact op te nemen.

Wanneer ontvang ik na het maken van een reservering de reisbescheiden?
U ontvangt de reisbescheiden 14 dagen voor vertrek per e-mail.

Hoe laat mag ik de hotelkamer in bij aankomst en hoe laat moet ik de kamer weer verlaten op de dag van vertrek?
Bij de meeste hotels is de kamer beschikbaar vanaf 14 uur en dient u voor 12 uur uit te checken. Dit kan eventueel verschillen per hotel. In de meeste hotels is het mogelijk om uw bagage op te slaan.

Welke documenten, zoals paspoort en visa heb ik nodig?
Als u reist naar landen binnen de Europese unie dan kunt u reizen met een ID-kaart of paspoort. Gaat u reizen buiten de Europese Unie dan kunt u alleen met uw paspoort reizen. Als u een reis maakt naar Amerika heeft u een ESTA-reistoestemming nodig.

Hoe vraag ik een visum aan voor New York?
Om Amerika te bezoeken heeft u geen visum nodig. U kunt tot een verblijf van 90 dagen gewoon naar Amerika. U heeft wel een ESTA-reistoestemming nodig. Deze dient uiterlijk 72 uur voor vertrek aangevraagd te worden. U hoeft alleen voor de ESTA-reistoestemming te betalen als u een nieuw paspoort heeft of uw vorige ESTA-reistoestemming is verlopen. Bij het aanvragen van de ESTA-reistoestemming moet u goed opletten dat u de gegevens invult zoals deze in het paspoort staan vermeld. De ESTA-reistoestemming is twee jaar geldig. De ESTA-reistoestemming kost 14 dollar en dient met de Credit Card betaalt te worden. U kunt het formulier gemakkelijk online aanvragen.

Hoe boek ik een Stedentrip (Hotel + vlucht)?
De stedentrip kunt u gemakkelijk online op de website boeken.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Met uw gegevens zal zorgvuldig worden omgegaan.

Hoe boek ik een stedentrip voor meer dan 8 personen?
Voor groepen vanaf 8 personen kunt u persoonlijk contact met ons opnemen.

Kan ik een geboekte reis online wijzigen?
Een geboekte reis kan niet online gewijzigd. Voor wijzigingen kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Hier kunnen wijzigingskosten voor berekend worden.

Wat is bij de prijs inbegrepen?
De hotelovernachtingen, vliegtickets (inclusief brandstoftoeslagen, luchthavenheffing en luchthavenbelasting), gratis handbagage en transfer (tenzij anders aangegeven) zijn inbegrepen in de prijs.

Hoe weet ik of de reis ‘echt’ geboekt is?
Binnen een paar minuten na de boeking ontvangt u een reserveringsbevestiging per e-mail met informatie over de boeking en wijze van betaling/afhandeling. De reisbescheiden krijgt u 14 dagen voor vertrek. Hierin staan de exacte boeking details.

Hoe ontvang ik mijn tickets / instapkaarten?
De vluchten zijn gereserveerd op naan. Voor de meeste vluchten kunt u zowel online als op de luchthaven inchecken. Tijdens het inchecken ontvangt u dan de tickets / instapkaarten.

Hoe kom ik van het luchthaven naar het hotel?
Bij de meeste reizen zit de transfer in de reissom inbegrepen, tenzij anders is aangegeven.

Kan ik de vlucht nog nemen als mijn naam op de instapkaart verschilt van de naam op mijn identiteitsdocument?
Dat kan niet. De naam op de instapkaart moet identiek zijn aan de naam op het identiteitsdocument. U kunt wel de naam wijzigen voor

Wat moet ik doen als de reisbescheiden onjuist is?
Bij zien van een onjuiste reisbescheiden dient u ten alle tijden contact op te nemen met Travelservice.

Hoe lang dient mijn paspoort geldig te zijn?
Uw paspoort dient nog 2 maanden na terugkomst in Nederland geldig te zijn. Voor veel landen buiten Europa dient een paspoort nog minimaal 6 maanden na terugkomst in Nederland geldig te zijn.

Naar welke landen mag ik reizen met mijn identiteitskaart?
De Nederlandse identiteitskaart is geldig in heel Europa. Indien u buiten Europa reist is het hebben van een geldig paspoort noodzakelijk.

Wat moet ik doen als er iets mis gaat tijdens mijn vakantie?
Als er iets mis gaat tijdens uw vakantie, verzoeken wij u vriendelijke telefonisch contact op te nemen met ons. Dit kan via het noodnummer +31 (0)6-82005830

Kan ik bij Travelservice langs komen?
Travelservice is een online reisorganisatie. Het is niet mogelijk om bij Travelservice langs te komen voor een boeking.

Is het mogelijk dat ik mijn vreemde valuta voorafgaande aan de reis omwissel?
Het is mogelijk uw valuta voorafgaande aan de reis bij de bank om te wisselen. Voor de beste wisselkoers raden wij u aan om zoveel mogelijk ter plaatse geld op te nemen.

Wat is een preferentie en kan ik prefenties aangeven?
Met een preferentie kan de reiziger aangeven wat hij of zij graag geregeld zou willen hebben met betrekking tot de geboekte vakantie. Dit houdt in dat de reiziger een voorkeur kan aangeven.Alle preferenties dienen ingevuld te worden in het vakje ‘opmerkingen’ bij het kopje ‘contactgegevens’. Het kan voorkomen dat preferenties niet altijd worden uitgevoerd.

Wat is een essentie en kan ik essenties aangeven?
Indien een voorkeur zo essentieel is dat de boeking alleen kan doorgaan als er aan deze voorkeur wordt gedaan, dient u dit bij uw boeking aan te geven. Dit kan u aangeven in het vakje ‘opmerkingen’onder het kopje ‘contactgegevens’. Travelservice neemt bij het ontvangen van deze boeking contact met u op om de essentie te bespreken.

Kan ik een boeking wijzigen?
Het wijzigen van een boeking is tot maximaal één dag voor vertrek mogelijk. Wij verzoeken u vriendelijk om voor het wijzigen van een boeking telefonisch contact op te nemen met Travelservice. Voor wijzigingen kunnen er kosten in rekening worden gebracht.

Kan ik de boeking annuleren?
Travelservice houdt zich aan de ANVR Reisvoorwaarden. Dit houdt in dat u alleen tegen deze annuleringsbepalinging kan annuleren en tegen de hiervoor geldende annuleringskosten.

Kan ik mijn vakantie ter plaatse nog wijzigen?
Uw reis kan maximaal één dag van te voren gewijzigd worden eventuele wijzigingskosten worden in rekening gebracht. Uw vakantie wijzigen ter plaatse is niet mogelijk.

Kan ik online een annulerings- of reisverzekering boeken?
Het is niet mogelijk om bij een boeking een annulerings- of reisverzekering bij te boeken. U kunt echter wel een link via de e-mail ontvangen waar u wel een annulerings- of reisverzekering kunt boeken.

Wat is een vluchttoeslag?
In het hoogseizoen en schoolvakanties kunnen de prijzen hoger uitvallen dan op de site staat vermeldt. Dit kan veroorzaakt worden door een onverwachte prijsstijging van de vliegtickets en is overmacht voor Travelservice. Hierdoor kan het mogelijk zijn dat u een toeslag dient te betalen om de reis door te laten gaan.

"Milaan: modestad met een oud centrum!"

Bekijk alle reacties